hey där..

äntligen helg...

det är så jävla hemskt, när man vaknar på morgonen och känner att allt är piss, att man inte vill vankna och bara försöker att somna om tills man tröttnar och tillslut går upp ändå. vilket är ganska förnuftigt att göra för det blir oftast bättre när man väl gått upp.. sån dag hade jag igår. när ja väl tog mej upp damp posten in och min trevliga mobilräkning som jag absolut INTE orkade med den dagen.. virre räddade min dag, som vanligt ♥

idag är det ny dag, ingen ting är löst av vad som kändes tungt igår men mitt humör flyter på bättre idag. Kela och jag har varit i örebro och växlat pengar, egyptiska pund :) härligt härligt, närmar sej med stormsteg!
Nu sitter jag hemma hos mor & far, ska ta igen mej lite och senare gå ner till virre och frida, sen blir det bolaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0