schnyld

kikhosta och lunginflammation tror jag bestämt att jag har fått :p blir anfådd bara av att sitta framför datorn jue. febern är borta iaf, så gott som. har suttit på altan faktiskt och ätit frukost med älsk, ost och äggmacka! smakade bra med frulle idag. nu står han framför spegeln och rakar av sig allt hår, fy fan! har lyckats hindra honom i ett  halvår nu, men icke idag. va har hänt? :p jaja, det växer väl ut ganska så fort.. solen skiner idag! fast mig hade det nästan kvittat..tror jag. man kanske iofs blir lite piggare men jag hade inte tänkt ta många steg utanför dörren ändå idag.

igår blev det käk och film hela kvällen, Kung fu panda och Hangcock. Dom var riktigt bra dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0