tidig fredag

06.25 vaknar jag av att älsk klappa mig på kinden och pussar på mig, finns det nåt bättre sätt att vakna på? fast när ja kolla på klockan var jag inte lika glad sen, kan du inte försöka sova lite längre älsk? efter tjat från mig att han skulle stanna i sängen, och tjat från han att jag skulle följa med upp kliver vi upp vid 8. hugo vaknar också och vi alla tre äter lite frukost. nu har vi vart ute på en långpromenad jag, hugo och nicke runt hela storfors.  N sprang iväg till bollhallen för ett pass på gymmet, H kröp ner i sängen igen och kollar barnprogram och jag hamnda här, otippat.

lite senare blir det thaibuffé i khamn med marina å co! mumma! ska ta och göra mig en fruktsallad snart tänkte jag, nu är det nån som ropar ninni! hugoälsk vill mig nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0