bowling & thaikäk

precis kommit hem ifrån en svänga på stan. hittade inte ett skit, men det var väl lika bra det. jo ett par skor  hitade jag, men älsk har mitt bankomat kort så de hade ja inte råd med. idag har jag varit duktig och städat hela våran stora lägenhet, med nöje faktiskt. det behövdes verkligen, och med lite bra musik kan ju nästan allting bli roligt :) snart kommer mina vänner Elin & Cathrine hit. då ska det lagas panäng för hela slanten, MUMMA! senare kilar vi neråt stan för att kasta lite klot på score!

försökte installera min nya skrivare förut, men det fanns ju ingen usb med så det gick åt skogen. jag som ville skriva ut lite fina bilder, men icke! nej nu måste jag hoppa in iduschen så jag är klar när dom kommer. börjar kurra i magen nu, den vet vad som väntar... :)




visst ser det gott ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0