Gott nytt år mina vänner!

då var det sista dagen på detta år då, 2008... shit, det är lite läskigt vad fort tiden har gått. det har varit ett väldigt bra år som har det har hänt väldigt mycket under. jag har hunnit med en hel del om jag tänker efter :)

Året började väl med ganska tidigt att jag träffade Niklas
Började jobba i Storfors och blev mindre och mindre i Kga.
Slutade  med att jag tog sommarjobb i Storfors.
Sålde lägenheten som jag kan sakna fortfarande ibland.
Kom in på skolan i Sunne, flyttade ihop med älsk i KD.
Har varit i Egypten med Kela och i Thailand med älsk.

Det har varit ett underbart år, som har gått i berg-och-dalbana.. men det är väl så det ska vara va? allt kan ju inte vara en dans på rosor. hoppas nästa år blir minst lika innehållsrikt och att N och jag får ett underbart år till tillsammans.

hoppas vi får en mysig kväll här hemma i Storfors. Det blir nyårsmiddag och sen får vi se vad som händer under kvällen.



GOTT NYTT ÅR SREATAN NOVAN GODINA HAPPY NEW YEAR BON ANNÈ SAWATDII BPII MAI PRÓSPERO AÑO NUEVO AKEMASHITE OMEDETOU GOZAIMASU GUTES NEUES JAHR 新年おめでとうございます BONAN NOVAN JARON




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0