jobbhelga övver!

solen håller i sig! fan va underbart. helgen har passerat, jag har jobbat. har fått ut en del av helgen ändå måste jag säga. mastis en sväng i fredags med älsk, marina o co, bad i lungsund både lördag och söndag. idag jobbade jag till halv två, for sedan ut till lungsund för världens skönaste dopp. det är helt sjukt varm att jobba, det är så man blir tjutfärdig av utmattning. nu har vi skjutsat jonas till khamn för en tripp till sthlm, tåget var dessvärre förenat 2 timmar, surt för han!

älsk mi är i gbg och jobbar, själv är jag ledig i morgon. UNDERBART. då jävlar om inte är fint väder, heldag i labsand med kela & patrik. hoppas virre dyker efter jobbet! nu blir det walk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0