så blire

ja vad händer i mitt lilla liv...

jag håller på att söka nya vikariejobb för fullt. ska till degerfors i morgon, hmm degerfors? usch, dit vill jag ju inte. men va fan, måste ha ett jobb. är närmast från kga också. storfors skulle ringa mej, undra när dom ringer. helst idag!?  kristinehamn, dom skulle ja ringa så skulle vi boka en intervju. ringer på måndag så får ja se vad dom säger i degerfors först.

virre mitt hjärta håller på att flytta. riktigt kul! så jävla mysig lägenhet har hon fått tag på :) sandra och jag smet till örebro igår och shöppade litte ;p inte för att jag hade råd med det men.. jajja, pengar kommer pengar går..som sagt sandra! :p sen vart det mys hela kvällen!

var på komvux igår och ska läsa nån jävla kurs för att få mer timmar här, som bara räcker över sommaren men dom vill jag ha! så jag får väl var snäll och läsa den kursen då. Människan socialt och kulturellt, yeey! fy va jobbigt. behöver inte gå på några lektioner iaf, ska läsa över internet. jag som har så mycket internet hemma menar jag.. :/

sitter på jobbet nu, kanske inte sitter här nåt mer innan sommaren? skrev ja det sist också kanske :p ska gå till chefen sen och säga att ja vill jobba här i sommar. har bestämt mej nu!

nu blir det macka! nej fan, dom e hemma. måste åka hem och hämta dom.. suck.

goodie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0