en bra dag

ännu mera knåd idag! fan va ja gillar dom här dagarna. idag har jag och kristina masserat varandra. brevid oss hade vi malin och anna, liite svårt att koncentrara sig ibland när man hör malins kommentarer :) förstår inte vart hon får allt i från, men för jävla härlig är du iaf! " känns dä som körvskinn här imälla elle?" hennes goa ekshärad dialekt gör det inte mindre roligare. och dom roligaste kommentarerna kommer mot slutat av dagen när man är rätt så trött och rätt flummig, då kan man tjuta av skratt.

vi har klämt på mycket ömma ställen och många triggepunkter idag så nu är jag ganska så slut. men ja tänkte mig försöka iväg på ett spinningpass. kanske gör garbriell sällskap på springbandet istället..

känns det bra när jag trycker här?
ja jag tror det känns bra... eller ja tror inte, det känns bra, tror jag.. men va fan det känns bra!
va skulle vi göra utan dig malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0