lycklig kväll :)

min lördag blev en alldeles utmärkt lördag :) började med en vända på stan, vi kom ner jämt efter halv 11 och märke att affärerna inte öppnar förns 12. några skoaffärer var dock öppna. vi tog en fika på wayne's medans vi väntade. älsk köpte sig en jätte fin jacka när affärerna äntligen hade öppnat. efter stan blev det en sväng till friskis, tränade en stund och sen blev snabbsolning.

elin och cathrine ♥ kom hit vid 7 tiden, laddade med en massa gott. ost & kex, vin, frukt&godis, mumma! vi satt och åt och pratade, pratade och pratade :) älsk låg i soffan med hörlurarna på och kollade på film :p så jävla mysigt hade vi. kvällen slutade på nöjes, satan va vi dansade! helt galet! så jäkla roligt. tack för en underbar kväll! hoppas några bilder lyckas komma fram ;)

igår, söndag, tvättade vi, lagade mat och var i storfors hos mami och papi. fick jätte god mat, som vanligt. sen blev det att fara hemmåt till kd. slocknade rätt tidigt.

idag, måndag, har varit en sjukt jobbig dag! vi har börjat med fysiska träningsmetoder. svårt och vääldigt jobbigt. ska bli kul i morgon men ändå inte.. har lite ångest samtidigt som jag ser fram emot det. men jag är väl inte ensam om den känslan kanske. jag känner mig mer död en levande just nu. mår illa av tanken på allt jag har att göra, men orkar inte för att kroppen och hjärnan är för trött. att krypa ner med älsk kommer bli höjdpunkten på dagen. oj va negativ ja låter nu.. men det känns lite så..

nya tag i morgon.

hejdå / tröttaset människan på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0