min dag

god kväll mina vänner. har precis kommit hem ifrån bion med Niklas & Jonas, Saw 5, kan nog inte påstå att saw filmerna är direkt bra men jag vill ändå titta på dom.. har haft processhandledning i skolan idag, gick väl bra. sen luncha jag med cathrine, frida och kristina på stan. en mycket god lunch! hade inget för mig när ja kom hem så ja gick iväg tränade lite, tyckte inte jag hade tränat nog den här veckan? nej men det var skönt å springa bort lite träningsvärk... sen blev det en grillad kyckling, MUMMA.

i morgon ringer min klocka 04.30. ska med bussen till sthlm för att gå på hälsomässan! blir nog en riktigt bra dag! dags att sussa nu.

natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0