öppet hus today!

idag har det varit öppet hus på brobygrafiska. vårat klassrum blev mysavdelningen på skolan :) vi gav handmassage, vilket var väldigt populärt, "vi kommer hit varje år för att få lite handmassage och gratis julpapper som delas ut", fick man höra av många sunnebor :) mami, broder och hugo kom och hälsade på, hörde ett litet ninni rop när ja satt och masserade, då blev ninni glad :) har varit en gör mysig dag i skolan! tack mina vänner!

ikväll har jag masserat brorsan, var behövligt för honom. taktil massage är SUPER! i morgon blir det till att ta fram resväskan och mina sommarkläder jag har undanpackade här hemma i storfors (om en vecka är jag i luften). sen hem till kd igen. nu kommer älsk snart, då blir det bingen. är inte många minuter ifrån sömn nu.

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0