provmassagesnödukoralfriskis

nu vart det riktigt mysigt med snö! det var ett jävla väder när vi gick till skolan i morse men nu var det härligt värre! jag har precis kommit hem ifrån skolan. är fasligt irriterad på storfors vårdcentral för att ja inte fått mitt vaccination i tid som dom lovat. men men, nu ska det drickas dukoral. idag är även provet avklarat, har ni märkt att ja inte vart så stressad? det gick inte alls lika bra som förra gången men ja har gjort mitt bästa. det var ett ganska så svårt prov med mycke ord att komma ihåg. på eftermiddagen började vi massera, har dragit igång med den klassiska massagen nu. ska bli sjukt kul! :) och skööönt!

nu ska jag dricka lite provivia och sen kila upp till kristina, dags för ett medel/styrka pass på friskis! ser jag myycket fram emot :) ja tror ja börjar på lite resfeeber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0