slutkörd?

andreas tar död på oss, eller kanske inte, men han kör rejält slut på oss. men vi är så jävla bra i våran klass! alla kämpar sjukt mycket och (nästan) ingen ger upp. ja orkade bara inte med någon komplicerad stretching på slutet så muppa ihop lite. har haft en heldags fys, riktigt jäkla roligt! hans pass är gör roliga, för det mesta iaf. i slutet var vi riktigt på G där och sjöng med och härja, så det ska va! skivstången var väl inget för mig, kanske för att ja är så jävla svag :p mina tricepts gav upp. å ja lyckades med mina åttor! fan va bra vi är cathrine, vi gjorde det! :D

nu sitter jag och pluggar, är faktiskt piggare idag är igår. kanske inte i kroppen men psykiskt iaf.. allting kändes bara för mkt igår. i morgon har vi halvdag fys, spinning bl.a. nu ska jag koka några ägg till älsk och göra iordning lite kvällskäk åt honom så han slipper pyssla med det när han kommer hem.

I'm happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0