skjut han!

visst är det härligt å vara så irriterad så man lätt kan sätta sig ner och tjuta.. just nu handlade det bara om en hylljävel som skulle upp, men det är alltid så. händer så fruktansvärt mycket när det är N som ska få saker gjorda. åååå! sitter och försöker lugna mina nerver med bra musik, går rätt hyfsat. irritationsobjektet har gått å lagt sig så jag slipper se honom och bli ännu mer irritarad. va man tycker om sina älskling ibland :)

har varit hemma hos mamma idag. var inte speciellt social kanske, satt i källaren och pluggade en hel del. men sen gjorde vi morotskaka och tacos, fy fan va gott.

imorgon ska jag upp till torsby, å då kan man ju undra va f*n jag ska göra i torsby :p jo jag ska lära mig att rädda liv! HLR. sen ska jag direkt hem till broders kalas som jag inte vill missa! den goda morotskakan, mammas goda smörgåsar och tårta och alla mina kära släktingar somjag inte träffat på jätte länge. sen tror jag bestämt att mina kga vänner dyker om jag förstått rätt?

ha en bra helg. nu e jag på bra humör igen =)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hjärtat mitt, Du är så underbar!

2008-11-15 @ 12:03:05
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0