vems fel

hallå där mina vänner. klockan är över 13 och jag varit riktigt flitig faktiskt med pluggandet. men ja börjar bli riktigt hungrig så då går inte värst mycket in i skallen. väntar på att N ska komma hem så vi kan slänga ihop nåt att käka, om vi nu har nåt att slänga ihop, det vetta fan. men mat måste ja få i mig iaf !

gick kl 6 i morse och åt gröt med älsk innan han for till jobbet. när ja la mig sen blev ja bara sådär hyperirriterad, som man kan bli ibland. låg och tänka på allt jag gör och ger.. känns som ja borde få mera tillbaks. ja vet inte, när man tänker sådär förstorar man upp lätt... men vi får väl se vad det blir av det här :)

nu blir ja bara mer och mer hungrig ju mer ja tänker på det. kom heeem!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0