fin fina tand

vaknade klockan 07.45 i morse, tåget jag skulle med gick 07.28. fuck! min klockan hade inte ringt, två tider hade jag ställt och ingen av dom hade ringt. och nej jag stängde inte av den i sömnen. fick slänga iväg mig till busstation och ta en buss till khamn så fick mami hämta mig där. kan ju för tusan inte missa tandläkarn! jag hade inga hål! :D har alrid haft ett och jag täner aldrig få ett heller :p måste däremot dra ut mina visdomständer som aldrig kommer kunna växa upp. va tror ni det kan gå på för någon smaskig summa? nu oroar man sig inte så mkt över om det kommer göra ont, nu är det vad det kostar som svir mer. SURT!!!

har masserat min mamma precis, väntar på älsk så vi kan åka hem till kd igen. ska köpa en hylla äntligen :) ikväll blir det thaikäk och bio, Quantum of Solace, nya bond filmen. höppes den ä nåt å ha!

längtar tills i morgon mina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0