kaos i hjärncellerna

heeeeelg ljuva heelg! inge mer skola för den här veckan. fast det återstår en del plugg. jag känner mig däremot ganska så säkert på dom flesta frågor. det är bara dom där jävla musklerna som jag har kvar att pränta in....

idag skulle vi svara på frågor som.. hur ser du på livet, vad har du för attityd till livet? vart står du idag? vad kommer få dig att utvecklas? vad vill du få ut av det här? herre min gud... min hjärna vart bara blockerad, fick inte fram ett ord. tack elin och sara.

nu ska jag ut och springa, orkade inte ta mig till träningen, har tappat motivationen lite att ta mig till ett pass själv. inte bra.. men nästa vecka kommer bli bättre, ha mera tid och mera sällskap. å vet ni vad? bälla och lena kommer på besök ikväll! hääärligt! hur länge sen var det inte ja träffade dom. vet ju inte ens hur dom ser ut nu. en får skämmes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0