så vare det här med att "välja glädje"....

idag var det inte bra dag. kändes direkt när jag vaknade i morse, sov inge bra i natt heller. ville absolut inte stiga upp. ville bara ligga kvar i sängen må piss.. vet inte varför ja känner såhär riktigt. är nog en blandning mellan olika saker. stressen över skolan, suget efter att följa med till thailand, saknaden efter alla mina vänner där hemma! känns så jobbigt att inte hinna hem och träffa er. fick sluta tidigare idag så vi hann med det lite tidigare tåget, det var väl höjdpunkten på dagen i skolan iaf.

ska laga matlådor till mig och älsk nu, sen plugga och vid halv 8 ska jag iväg och träna. ska bli skönt det. ännu skönare när det är gjort och jag får träffa älsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0