pluggfrulle & storforsmys

fredagen.. en helt underbar fredag! 09.30 var jag hos elin, dit mina "KDklasskompisar" också anlände :) vi hade köpt med oss lite smått och gott till världens godaste frukost, som malin slängde ihop på några minuter. om man inte räknar med hotellfrukost så var det den godaste frukosten jag ätit. sällskapet gjorde nog en hel del också :) vi pluggade några timmar faktiskt, kom fram till en hel del bra saker. sedan blev det fika, med en helt bedårande morotskaka som elin hade gjort, och lite ost och kex. efter några timmars anatomi pluggande blir man rätt sleten i huvet och garvar åt det mesta. jag hade svin kul.

älsk kom och hämtade mig vid halv tre, vi åkte till ikea men gjorde inge vidare fynd. var inte på det humöret för att göra av med pengar. kvällen bestod av en massage på niklas, mys, sedan gjorde vi en super god pizza med tacoköttfärs, salami, champinjoner, tomater och ägg på. muumma! sedan vart det film och ännu mer mys..

lördagen.. sov enda till 09.40 både jag och älsk, det var länge sen :) åkte iväg och köpte nybakt bröd på bageriet bortanför oss, och åt även en väldigt god frulle idag. plockade lite, duschade och dolade. sedan åkte vi till anders, N skulle föra över massa filmer. tror dock inte han gillade sällskapet så värst mycket, han var rätt sleten & bakis :p hehe. nu sitter jag hemma i storfors, har varit och hälsat på marina och kela en sväng ♥. känns som det var evigheter sen jag såg dom. de skulle och bowla och ha trevligt ikväll! vill också göra nåt men måste vara hemma och ta det lugnt så jag inte blir mer sjuk, då skulle det bli kris.

har en paj i ugnen nu som är snart dags att ta ut. väntar på att älsk ska komma hem som är och firar markus.

har oro känslor imagen som jag ska försöka mörda.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Var inte orolig hjärtat! Det kommer bli kanon!

2008-10-25 @ 22:40:41
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0