loove

god morgon mina vänner.

söndag idag, älsk åkte tidigt i morse till sthlm för att tävla. hugo och jag har ätit frukost, ägg, gröt och macka. idag blir det lite plugg, lite matlagning och sen hem till kd.

Niklas ♥ det känns bara bättre och bättre, det blir bara bättre och bättre. jag tycker om dig nåt så fruktansvärt mycket, du är helt UNDERBAR. det var nog meningen att det skulle vi bli två enda från början :) för 6 år sen nobbade du mig, efter några år kom ett " ja ångrar mig ju nu, snälla" :) men då hade ja fullt upp med annat. ja tror vi hade längtat lite båda två efter varandra när vi träffades i februari, bara sprätter i hela kroppen när ja tänker på det. blir så jävla lycklii :)

hoppas det går bra för dig idag goodie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0