snurr i bollen

jag SPYR snart på att läsa anatomi! och ni lär väl spy av mitt tjat om att jag måste plugga :p men det är ju så det är. är hemma idag, plugga-hemma-dag :) mycket schöönt! har fått en del gjort, tror jag.. just nu snurrar det bara i huvudet. ska försöka koppla bort det nu så ja kan sova inatt. i morgon drar vi igång med stresshanteringen, kan väl inte passa bättre än nu va mina vänner?

om en liten stund kommer älsk hem. då blir det äggmacka och oboy :) sen blir det mys framför tvn tills min hjärna börjat lugna sig. skulle behöva lite massage nu, bänken är påväg, men får nog inte hem den förns på måndag. skulle behövas i helgen!

slutläst för idag! "beröm dig själv för en väl genomförd plugg dag" :)
goodiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0