SNÖÖ


min tisdag.. en fruktansvärt jobbig dag i skolan. bara massa genomgång av anatomi. tror dom flesta somnade på avslappningen efter lunchen. det gjorde iaf jag, skönt men jobbigt att återgå till bänken. efter skolan följde jag med elin till skopunkten och var lite smakråd, hon köpte sig två jätte fina par stövlar! sedan gick vi hem till mig och masserade lite. blev en massage utan känsla :p vi låg mest och garva, men vi lärde oss mycket också..? när älsk kom hem gjorde vi varma mackor med svampstuvning, det var mums! dagens guldkorn: att elin har samma dåliga humor som jag!


elin provar för fullt :)


 


min onsdag.. drog oss alldeles för länge i sängen. stressad morgon, regnet öste ner när ja klev på bussen :/ vaknar upp på tåget och ser att det snöar för fullt !! vad förvånad ja blev! men det var mysigt :) vi blev halvgalna när vi klev av tåget och tog massa kort på snön, kändes som det var bara i sunne det var snö.. men så var det ju inte riktigt :p kom på att jag glömt nyckeln och var inte riktigt lika glad längre. N kommer hem 7 och jag skulle träna kl 6... men allt ordnade sig tack vare malin och cathrine. följde med cathrine hem från skolan, åkte sen till friskis och dit kom malin med byxor och skor. du är GULD värd. fick nog cykla i minst 120 för att hinna till friskis innan 6 med skor till mig. TACK. nu sitter jag i soffan, väntar in Greys :) Dagens guldkorn: malins som möjliggjorde min träning!


                                                            
    

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0