motivation?

vart får man motivationen ifrån, att läsa om perifert motoriska nerver, på en lördag? det underar jag.. jag har inte hittat det iaf. är så mkt annat som ja vill göra hela tiden. kommer hit ganska så ofta :) men lite har ja fått gjort iaf, får försöka lite i morgon igen. min planering har gått åt h*lvete, men det kanske går ihop sig ändå?

förstår inte vad ni vänner tänker på. blir så frustrerad.. försök att få bort den där "försvararreaktionen" som ni säkert får automtiskt, vilket ja förstår, men tänk lite längre.. det kommer inte lösas och bli bra av sig självt. stötta till hundra men tänk som sagt lite längre.. hjälp behövs.. det syns ju.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan ha helt fel, men jag tror jag vet vad du skriver om? O om jag har rätt, tack så mkt att du förstår. Inte många som gör de..

2008-10-22 @ 18:04:15
URL: http://lisaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0