bänkångest

hemma igen, efter en seeg dag i skolan. slutade vid 11, en trög jävla datalektion som jag fick ut noll av, fick vänta till kl 1 då ledningsgruppen för våran utbildning skulle ha lite uppvisning. gav ungefär lika mycket som förmiddagens datalektion... men vi fick fram en hel del information om bänkar där emellan, tack vare gabriell, han låg i hårt. jag, elin cathrine och gabriell har läst och läst, och ringt och ringt, eller gabriell har ringt :) men ja vette fan om vi är så mycket klockare ändå? ska sova på saken och vänta på ett telesamtal från ett företag i morgon förmiddag.

nu ska jag iväg med kristina till friskis, får se om jag får någon plats, har glömt att boka! annars får det bli en powerwalk. ikväll blir det kyckling, ris och currysås, mumma! känns som ja skulle vilja hitta på någontin med någon eftersom vi är lediga i morgon, men det kanske är skönt och bara vara också... skulle gärna haft älsk här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0