hjälp

shit va grejer jag har.. kommer inte få plats med hälften! jag ska få ha med mig min soffa, yeey ! den tycker jag om :) har sorterat mina kläder, för andra gången. det blir alltid lite till man tar bort varje gång man sorterar, fast det är ju kanske bara en månad sen sist. fick ihop lite mer än en papperskasse som jag gav bort. känns bättre att ge det till någon man känner än bara slänga det i en "skänka kläder container".

har varit i kga en snabbis, kände för att lägga mig i solariet några minuter och så tog jag en snabbis på stan. nu tänker nog alla kgavänner, varför hälsade du inte på mig då för?! men ja hade inte tid :) skulle vara hemma till två för då skulle vi käka värmlands korv med farbror från sthlm! :) köpte mig lite fina piratprylar, det var 75 % på partaj. perfekt! fick ganska mycket små saker för 50 kr! köpte med lite till elin också, då blir hon nog glad! :) kanske inte har nämnt det men på onsdag har tvåorna ordnat fest för oss ettor, och det är pirattema. ska bli så jäävlans kul! älskar att klä ut mig :)

kommer vara lika snygg som jack sparrow ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0