seg idag...

sådär, nu har vi fått iordning på det mesta i lägenheten. blev riktigt mysigt, fast inte riktigt som vi ville men det här blir nog bra det med. så svårt att möblera när det är så mycke snetak, men det är mysigt :) gick på stan en sväng och kollade på lite små grejer, men ja tror ingen av oss är direkt på hugget idag. jag kände mig febrig och N tänker bara på mat, vilket jag förstår eftersom han inte ätit på hela veckan typ! får se om han lyckas till den viktklassen han vill vara i morgon när han ska tävla. han sitter och pressar i bastun nu :p

haha vaxade niklas mage förut, kände smärtan där. det var lite små kul :p nu har han en fin och len mage ;p nu ska göra iordning lite mat åt mig och papi. mamma och brosan är borta hela helgen, och niklas kommer inte hem förns senare ikväll. i möra är det marken och dans, hoppas jag e frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0