tidsfördriv

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?

ja det är väl bra?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
God morgon älsk! :)
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Skönt, jag är också sugen på mat!
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej elin, känner du för en promenad idag?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Va gör du älsk?
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
enligt ditt önskemål är nu ditt 3friends plus avslutat
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
bra det, ja det är bara fint med mig!
8. Vad vill du höra mest av allt?
Nu är jag påväg hem! :)
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Vi kan äta det nån dag.
10. Din romantiska replik?
Sundsta tror jag :)
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
jag är sån dåligt människa, förlåt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hahaha ja de blir ju lite roliga svar =)

2008-09-18 @ 22:02:08
URL: http://annakay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0