dåligt med örk!

det smittar verkligen av sig att inte ha nån ork till något. N har tappat gnistan för det mesta känns det som nu när han går hemma. Jag är lika dan jag, minsta lilla man ska göra är hur jobbigt som helst. det var många suck nu innan han kom iväg till träningen. jag kommer inte ens iväg. tog iaf en joggingtur runt baggtjärn i morse.

det är en kort vecka på praktiken denna vecka, tis-tors. så den här veckan lär gå super fort. ska försöka skriva lite på mitt arbete nu så nån sten kan försvinna, har en del tunga nu. man är ju så dum som går och bär på dom också, varför inte ta tag i saken så känns det mycket bättre efteråt? motivationen är dålig nu.

ge mig lite energi någon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0