det går bra nu

då har halva veckan passerat! iaf arbetsveckan.    hade bestämt mig för att åka till friskis för ett pass, har inte varit där på över en vecka. N skulle också träna idag, som inte har varit iväg på 6 veckor (!), duuktig pojke som äntligen kom iväg :) men ja håller verkligen med, har man inte motivation så har man inte. men när man väl är där så brukar det släppa ganska så snabbt. iaf, väl framme på friksis hade ja glömt mitt jävla kort. så N fick skjutsa hem mig igen. så jag tog på mig springskorna och tog en runda ute istället, till mariebergsskogen och tillbaka. jag var ju inte ensam om att välja freska lufta! mötte säkert en 15 st..! får se om jag lyckas iväg i morgon då.. saknar stationspasset riktigt mkt faktiskt.

i morgon väntas 1,5 timmes lång ansiktsbehandling, graatiis :) tackar man ju inte nej till! ska bli himla gött det. välbehövligt! fick några skjutsar på massagesjälvförtroendet idag, var också mkt behövligt. tackochbock! nu blir käk och sen soffläge mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0