sköna torsdag

har haft en mkt givande dag idag må jag säga! startade med en härligt långpromenad med N i solen. sen blev det pannbiff och potatis, vilket smakade kanoners! jämt före 1 kilade jag ner till praktiken, där väntade en lång och härlig ansiktsbehandling. den blev inte lika lång som planerat, men så jävla härligt. ska få den där riktigt långa nån gång innan jag slutar iaf :) i morgon ska jag få göra en ansiktsbehandling på en kund så hon visade på mig hur jag skulle göra. har övat på älsk ikväll, så nu e han så len och fin i ansiktet så :) senare på eftermiddagen kom en kille dit som ska hyra in sig ibland i hennes behandlingsrum, en osteopat och zonterapeut. så han behandlade mig och ann lite granna, själv fick jag en zonterapibehandling på fötterna. shit va den snubben kunde mycket :) fränt att man kan läsa ut så mkt hur man mår på fötterna, intressant värre!

ikväll har jag som sagt gjort en ansiktsbehandling på älsk, tagit en runda till mariebergsskogen. fick ta mig fan trängas på cykelvägen idag bland alla hurtiga människor! nu har jag och N slängt ihop en smet kladdmuffins som står i ugnen! ska bli gott det i helgen :)

dags för en dusch och sen bingen. i morgon börjar jag redan kl 11!  :p blir till att stiga upp senast 8! sen blir det tågfärd till Förs efter att jag slutat kl 4. länge sen jag träffa mami nu. får se vad helgen bjuder på :)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Va kul det är att läsa att du har det bra på LIA.n vännen! Ses snart tkr jag! Saknar dig

2009-04-03 @ 12:28:59
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0