helg

hej mina vänner. sitter och skriver på ett arbete vi har i skolan, går lite små trögt. "Hur man motiverar och inspirerar sina medarbetare".. Det går antagligen trögt eftersom jag inte riktigt lägger 100% fokus på uppgiften. Jag pysslar med hundra andra saker samtidigt. Tankarna flyger lätt iväg då när man väl sätter sig och läser.. som t.ex. att gå in här och skriva lite skit! ska skärpa mig efter detta inlägg :)

helgen är snart över.. dom går fort som fan, när man har en vanlig kort "arbetar" helg. men snart är det slut på dom fasonerna ;) en veckas hårt arbete väntar innan några dagars ledigt :) bortskämda jag visst är vi det. härligt det! har iaf haft en riktigt härligt helg. fredagen spenderades hemma hos L&J. myskväll hela kvällen och natten! lördagen blev det lite massage, en fotbollsmatch, lite pizza, dubbling och några öl. avslutades med en film hemma hos M&J. missade dock filmen, sov fantastiskt skönt i knät på älsk.

ny vecka, nya tag. önskar att vi finner oss en lägenhet snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0