slutkörd

Jiiisses! kommer aldrig i hela mitt liv träna så mycket som man gör under dessa dagar. Andreas är tillbaks i skolan och vi håller till på Selma spa för hårdträning. Förra året var det gruppträning, nu är det styrka som gäller. det är faktiskt mycket roligare än vad jag tänkt mig. Har aldrig tyckt det vart speciellt roligt med styrketräning, men nu när man lär sig mer och kan alla muskler utan och innan är det rätt så kul.

har haft en del tycken om våran kära Andreas, mycket ogilla.. men det är ta mig tusan en förändring på han. Han började med att berätta att han gått hos en coach, haha! för att bli mer medmänsklig och inse att träning och jobb inte precis är ALLT. vilket märks på han.. Virges klockrena kommentar, "Ja men va fan! Ja tyckte ju faktiskt om dig i morse när du kom!" sådär härligt på göteborgska. haha, så var vi nog många som tänkte. 

Har iaf haft två riktigt bra dagar, hans pass är så fruuktansvärt roliga. man känner inte av tröttheten förns det bara inte går mer. härlig energi i dom passen vill jag lova! träningsvärken(!!!!!!) kommer va skapligt härlig i morgon..

vi har hittat en lägenhet, jiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0