tisdag

då var andra skoldagen gjord då! känns riktigt bra. idag var det ansiktsmassage som sagt som stod på schemat. hur underbart som helst! kul att ge också. kl 15 körde vi räser hem till KD, vädra ut lägenheten och damsuga bort allt hundhår, för kl 17 var det visning nr 2. ni håller väl tummarna nu mina vänner? självklart gör det ni deet!

var hos elin en sväng på en smoothie och en liten promenad under visningen. nu har jag gjort mig mat och matlåda, och snart blir det en kvällspromenad med karim, sen duschen och söffa. jag är nöjd, mer än nöjd!!

på torsdag på torsdag på torsdag!! dåru jävla ska jag höngla! ;) förhoppningsvis iaf :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Är det sant! ? Kommer du på kräftkalaset ?? :D

2009-08-12 @ 16:02:52
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0