iTHAIII

Jag maste saga att vi har det oforskamt bra har nere. Hotellet kunde inte ha blivit battre, frascht rum, stor balkong in till garden, precis som vi ville. Mysig restaurang och en litet fitness rum sa vi slipper svettas ihjal och springa pa stranden. Dom har biljetterna var som menade for oss :) Resan hit gick smidigt, inga skrikande ungar, fick sova 5 timmar i strack sa resan gick fort.

Ao Nang ar lika underbart som forra aret. Idag har vi njutit av varje sekunde pa underbara Prah Nang, en av varldens finaste strander sags det, jag tror dom.. Vi har absolut inget att klaga pa, men visst saknar vi our big family en gnutta. Famliy 5 ar nu ensamna har i Ao Nang, men vi har det underbart :) Kan nastan tro att vi kommer bli mer eller mindre stammis har i Ao Nang, det ar inte sista gangen jag reser hit iaf. Den grillade majsen pad thaien satt som ett smack idag ;)

Nu blire dusch och sen kila ner for lite kak och mys.
som sagt, vi har det oforskamt bra. Vi NJUTER!


Kommentarer
Postat av: Tess

JAg saknar er men fyyy va gött ni verkar ha det NJUT!!!!!!!! kramar =)

2009-12-15 @ 14:00:16
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SAKNAAAAAR<3

2009-12-16 @ 20:16:44
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0