Söndag, då vare dags!

Jag hade en helt underbar dag igår. Vid halv 12 for jag till lokalen i stan där mormor skulle fira hennes 75 års kalas. Hjälpte till med massa mat och annat plock. Vi var över 40 st och det blev riktigt mysigt. Hon fick nog den finaste presenten man kan få i den åldern vid den här tidpunkten på året :) När vi hade ätit och förflyttat oss till sallongen släcktes det ner och in kom Kristinehamns lucia. Tror det rös i oss alla från knopp till tå, gud va fint det var! Dom var ett riktigt grymt luciatåg måste jag säga!

Efter all städning av lokalen åkte vi till Storfors en sväng, vi hade självklart glömt våra handbagage väskor där, plus att jag hade en påse som L skulle ha. Det blev en sväng på lussebandyn innan vi for hem och la oss.

Nej vet ni vad?  Nu måste jag packa min väska ordentligt. Allt ligger hullerombuller för jag har gått och bökat i den de sista dagarna. 12.40 går bussen mot Sthlm, där ska vi träffa Emma och äta lite mat med henne, och förhoppningsvis Holma också ! Vid 8 ikväll åker vi ut till Arlanda, 23.10 lyfter vi. Jiiiiihoo! I morgon klockan 16.00 lokaltid kan vi nog sätta oss vid poolkanten. GÖÖT DÄ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0