Sondag i Thai

Dagarna gar fort har i Ao Nang.. Idag har vi tilbringat hela dagen pa Poda Ilsand, ett helt underbart stalle. Solen tittade fram lite mer an dom andra dagarna sa nu ar man lite matt efter en heldag pa stranden. Till Poda tar det ungefar 45 min med longtail batarna som finns har i Thailand. Jag ar sadar mattligt fortjust i att aka sma trabatar nar det vagar en del. Vilket det gjorde pa farden hem, vi var genomdrankta fast vi satt under det lilla taket. Inbilar mig att den ska valta och att vi ska bli av med alla vara vardesaker vi har med oss, vilket nog aldrig skuylle handa :p N har precis fatt storstryk i yatzy av mig pa balkongen :) Ar fardigduschat och smorjd, redo for att gora annu en kvall har i Krabi.

Det finns nog inget harligare, an att vakna lite smafrusen av ACn.. Kliva upp och ga ut pa balkongen och kanna doften och varmen av Thailand. Da mar man som bast har nere :) Idag vaknade vi 06.40 av ganska sa hog volym at Jingle Bells. For forsta gangen spelade dom musik till frukosten och hade antagligen inte sankt sen igar kvall. Lite val tidigt foir hela hotellet att vakna. Alsk och jag hade inget emot vackningen, men det marktes nere pa frukosten sen att det inte var lika populart av alla gaster :) Tank dom som aker hit for att slippa julen, vakna av hog julmusik fore kl 7 pa morgonen, stackare.

Det vantas en harlig fest har pa julafton, vi har fatt valt bord och dresskoden ar vitkladsel. Maste kopa mig en vitklanning. Ska bli en mycket trevlig kvall som jag ser fram emot. Ar lite smanojjig for hur jag kommer kanna mig utan min kara familj pa sjalvaste julafton. Men det kommer nog ga bra :)

Vi hors mina kara! Nu kallar balkongen och nagot kallt att dricka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0