Söndagkväll

Sitter och myser tända julljus i köket. Jag blev så mätt efter maten att jag inte orkade ta mig in till soffan :p Älsk och slängde ihop en wok med glasnudlar, kyckling, räkor och lite annat tjofs. Gööör gött blev det, en försmak inför thaimaten ;) OM jag kommer äta mkt mat :) Idag har dagen bestått av städning, tvättning och lite packning. Eller det har nog mest N som stått för det tråkiga, jag har packat och sen tog jag mig en tur till karlskoga för att hälsa på Bälla. Fick mig en rundvandring på Bofors Hotell, hon hade precis slutat när jag kom dit.

Har försökt att få in lite mera julstämning här i lägenheten, jag ska njuta av dessa små tomtar tills vi far. Men det känns ganska skönt att slippa all julstress, för den kommer nästan alltid förr eller senare. Men det ska vara intressant att "missa" allt det här innan julen, julafton och dagarna efter. På fredag ska jag och N iaf laga en massa julmat, för det GÅR bara inte att missa :) Sen har vi ju kommit på att det är väldans kul att laga mat också.

Ja ni kommer få höra på en vääldans massa tjat kan jag lova er. En HEL vecka har jag på mig att tjöta hål i huvet på er om THAILAND :) Gu så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0