Torsdag

Oj vad jag har mycket att göra. Hade jag inte haft en thailandsresa framför mig att jag antagligen legat ner och bölat just nu. Det har varit en bra dag i skolan, fortsatt med försäljningskursen idag. Fått pysslat med lite planering av marknadsföring. Vi hade även med ett foto på en vän, så skulle resten av klassen gissa ålder, yrke, intressen mm. Kuuul :) sen jag kom hem har jag suttit med mitt fördjupningsarbete i näringsläran. Ett desperat försök till att få godkänt i kursen känns det som. Min kära handledare tycker att 2,5 föreläsningsdag är omöjligt att ta igen, IN MY ***! Du är bara vrång och en stor mupp :) Har iaf gjort ett riktigt bra arbete, så det skulle vara jäkligt synd att inte få ett G när många andra inte ens tänker göra arbetet och kommer undan med det..

Har även hunnit slängt ner all packning i min resväska. Bara underkläder och nessesären kvar. Nu ska jag hoppa i duschen och sen nanna kudden. I morgon väntar ännu en fullspäckad dag. Vaxningskurs i skolan och julbord med nära och kära här hemma på kvällen!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0