21:45

har varit en härligt ledig dag. den har gått väldigt fort dock, inte riktigt hunnit med det jag ville. men jag har tagit det lugnt och haft det skönt. är en dag i morgon också som är freee :) har nyss varit på ett stationspass på friskis, en riktigt favorit. hon är så jävla härlig charlotte! påväg hem träffade jag på en liten mus. såg ut som en hoppande groda i snön, han satt och titta på mig men var inge pigg på att bli fotad. när jag kom hem hade älsk gott och lagt sig, trött idag tydligen ? nu kommer han ligga och snarka när jag kryper ner...

i morgon far vi hem till byn. ska masseras och gå på kusinkalas :) ser fram emot en skön helg i förs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0