fantastiskt skönt

fy f*n va gött att komma hem, och kunna sätta sig i soffan med gott samvete, inte ha någon anatomi som hänger över sig! UNDERBART! kan ju inte säga att det gick allt för bra på provet, men jag når nog ett godkänt iaf. annars får jag väl ta mitt första ig, är väl en erfarenhet det med? för det var svårt, det tyckte vi alla. han är klurig den där johan.

Vi började dagen med en "fallövning". vi ställde oss i paralella led med näsorna mot varandra, greppade tag om kompisens armar som stog framför en. i slutet på ledet ställde johan, våran lärare en massagebänk på den högsta höjden som gick. Så vi skulle alltså ställa oss i slutet på bänken, med ledet bakom oss och bara falla, sen skulle ledet gunga oss vidare till slutet. Mitt hjärta fungerade alldeles utmärkt när jag stod där med armarna korsade, det pumpade på som aldrig förr. Men det var en härlig känsla:) Elin och jag kom fram till att vi skulle hoppa fallskärm när vi klarat av den här utbildningen :p

dagen avslutade med 45 minuters ryggmassage, behövligt och gööör skönt. nu sitter jag här i min soffa, och njuter av att provet är avklarat. ska snart iväg på ett boxpass, gott det ! ska lägga mig en sväng på min spikmatta och sen kila iväg till Kristina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0