hjärtedag

då var det allahjärtans dag idag då! har varit ute på en härligt promenad på älven. underbart skönt väder ute.

vi hade en skön frukost i morse, älsk och jag :) tror jag aldrig har köpt eller fått rosor av min pojkvän på allahjärtans dag, eller jo nån gång kanske. men denna hjärtedag hade vi båda köpt till varandra! känns lite överskattat att ge rosor till sin käraste på alla hjärtans dag faktiskt, men det var mysigt och dom är väldigt fina att titta på! nog med mys på alla hjärtans dag. älsk har åkte och tränat och jag ska snart också bege mig till ett efterlängtat träningspass efter en ganska långtråkig dag igår och idag.

har även jag börjat drömma lite om den där lägenheten.. den var så jävla härligt. tror vi ska sälja den här iaf, så får vi se vad det blir.



mitt fina hjärta jag fick av älsk i thai :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0