lite förnyelse

sådär nu har jag pillat lite på min blogg. i brist på annat. har haft en rastlös ledig dag idag. det var länge sedan.

vi träffade på mäklaren Ola här i huset förut som N har pratat lite med eftersom vi måste skjuta in pengar till föreningen för våran lägenhet. han undrade ifall vi inte funderar på någon ny lägenhet för han hade en ny på visning. så vi följde med honom och tittade på den. jävlar vilken fin. en vindsvåning, ganska lik i stil den här fast mycket större och mycket finare. men så kostar ju den det dubbla också. älsk är helt frälst och vill verkligen ha den. jag säger att vi inte har råd. vi får väl se ja...

i morgon är det alla hjärtans dag. vilket inte vi tänker fira nåt speciellt, har varken råd eller lust. vi åker hem till storfors efter att vi båda tränat, då ska bror, mamma & pappa knådas! och i morgon ska jag till moster lena och ge henne en massage. vi ska byta lite tjänster så jag ska få en ansiktsbehandling av henne :)

nej nu får niklas ta och komma hem ifrån anders så vi kan börja med kvällsmaten, hungriiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0