sköna fredag

nu är den äntligen här, min sköna fredag som jag har längtat efter hela veckan. vad har vi gjort idag då? vi klev upp vid nio i morse, kokade oss lite ägg och åt en liten frukost. Micke kom hit vid tio påväg hem ifrån norge. N och M kilade ner på stan, själv stannade jag i soffan en stund till :)  det skulle ju faktiskt vara soffans dag idag. men tillslut makade jag mitt fläsk ner till stan jag med. var tvungen att göra ett litet besök på apoteket. Vi fick med oss lite thaimat hem, som var lika god som vanligt.

nu har jag gett älsk en helkroppsmassage och är ganska så slut, vi tog en skön dusch tillsammans och snart ska vi bege oss mot bergvik och icamaxi. tror det blir pepparbiff och hasselbackspotäter, MUMMA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0