städatvättatränaplugga

vaknade vid halv nio idag, tänkte att det var ju bra så jag hinner med allt. men det var så fruktansvärt kalls utanför täcket så jag låg kvar en timme till. har hunnit tvättat en maskin, slängt i en ny. städat hela lägenheten och satt mig här.. grannnen kom även upp med en otrevlig lapp, 30 599 :- ska betalas in i föreningen.. för minskning av vårt lån? fattar naada.

funderar på vad jag ska göra nu, borde plugga, men är inte ett dugg sugen på det. hugrig? nja, inte så värst. skulle vilja åka  iväg och springa lite på friskis också, men då borde jag ätit nåt innan kanske.. tror jag ska koka mig lite makaroner och slänga i en makrillsburk. så får det bli...

hoppas på fint väder i morgon! då ska vi ut på isen och grilla korv :) sen blir det kalas hos Cissi som fyller 15 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0