fuckit

har även idag varit en bra dag i skolan. eller iaf förmiddagen! våran klass "tog hand" om en förpackningsdesign klass på skolan, mycket stressade elever som fick gå runt i grupper och testa på lite olika saker  :) jag var med i avslappningsgruppen som höll i en avslappning. och det gick ju göör bra! eftermiddagen var lång och trög med ointressant anatomi.

hungrig och trött åkte vi ut till maxi direkt när ja kom hem. mitt humör var inte det bästa, blev lite bättre med en russinmacka som jag fick i m ig när jag kom hem. satte mig sedan och betalade räkningar och kollade min konton. och där kom det hemska humöret fram igen. jag ska sluta att vara en snäll människa. fy fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0