2 0 0 9

andra dagen på det nya året, 2009.. hade en helt okej  nyårsafton med många av mina kära! kvällen startade med en trerätters som älsk fixade ihop. Jag, Koffan, bror och Marie fick avnjuta den :) lite senare kom systrarna Karlsson med sina män, Linda&Jimmy och Johan. vilket jag tyckte var myyycket trevligt :) det blev en del hetsigt aliasspelande som underhöll mig till högsta nivå! :D vid 2 tiden kilade vi ner till Jimmy&Linda där det blev lite Gitar hero och Singstar. jävlar va kallt det var åt min ben när jag tog mig en promenad för att möta älsk...

igår var det slö i bött, kollade lite Irene Huss och slocknade vid en åtta tiden sådär :p denna dag har inte heller bestått av något mer än Irene Huss och en liten promenad med mami och älsk ner konsum endast. Nu fick N nog av slappandet och åkte iväg till gymmet. längtar efter min träning hemma i kd. när lovet är slut då jävlar Kristina.

bjuder på lite bilder ifrån våran myskväll hemma hos Herrmans! :p





hjärtat mitt fixar käket




tror kela har blixtrat te ;)



karim ville vara med vid tolvslaget hon med



nyårspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Kela

auw vilka fina bilder :D

haha jag var nog förbannad på leken om inte annat :P

2009-01-02 @ 22:04:05
URL: http://kelakelakela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0