dags att !

det börjar närma sig vardagen nu. för en del har det redan börjat idag. N och jag har fortfarande ledigt och imorgon är det "söndag". just nu har jag faktiskt inte så stor lust att börja skolan igen, jag har iofs vart världens lataste människa detta jullov så det ska bli skönt att börja röra på fläsket och göra någonting nyttigt för världen igen. men nej, jag vill inte sluta mitt jullov! nu är vi tillbaka i hemma i KD igen. då känns det att det är påväg... men det kommer nog bli bra, ska bli skönt att få träffa mina saknade klasskamrater.

N åkte iväg till träningen precis och jag blev själv här i soffan. har en dundrande huvudvärk faktiskt, inte alls bekvämt. sen har ja kommit in i nån jobbig jävla period med N där jag inte alls vill vara. jag vill ha mycket mer än vad ja får.. när jag g¨år runt och tänker på småsaker hela tiden så blir det ju mycket värre, inbillar mig säkert mycket också. men just nu tror lilla elin att niklas inte alls tycker om henne, men det vet vi ju alla att så är det inte.. så det är väl dags att sluta med fjanterierna :)

snart är det dags att slänga på sig förklädet och börja knåda ihop lite pannbiff som älsk och jag ska smaska i oss när han kommer hem ifrån träningen. sen blir det film.






han e ju min :)



skulle göra vad som helst för detta igen..

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Guud så avis man blir!! Vill oxå åka t värmen!! =)

2009-01-05 @ 19:23:37
URL: http://annakay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0