en dag mindre ja..

dagen började mindre bra, rättade till sig under dagen och avslutas bra. ligger i sängen och myser med hundarna. precis pratat med N, vilket jag har längtat efter hela dagen. har vart och hälsat på min kära vän cathrine idag, OM jag har saknat. i morgon åker jag till KD, lämna nyckel till mäklare, köpa lite blommor till visningen och träffa min andra klassvän som jag saknat lika mycket. spännande att se hennes och fredriks nya lya!

kan vi få lite uppehåll i morgon tror du? måste bege mig ut i spåret imorgon, vilket inte alls är lika kul utan N. men det fårlagå! han är så bra på att få mig att ge allt jag har, får se hur det går i morgon :)

lovelovelove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0