måndag

fan va underbart med lite sol! :) är trött på detta ständiga regn. å vet ni vad? 10 st har redan anmält sig till visningen på lägenheten! ännu bättre än sol. visningen är ju dock inte förns den 30:e juli.. hoppas allihopa vill ha den så vi får N får den sålt för mijlontals mijloner. då blir det thailand över jul och nyår. oj nu drömde jag lite igen.. :)

ska detta väder fortsätta? det får gärna vara lite medelvärme till på söndag, sen kan värmeböljan ösa över oss. för då är jag leeedig! i tre hela veckor, som bara kommer flyga förbi antar jag. dags att leta praktikplats snart tror jag. cathrine, loka någon dag? :)

ikväll blir det pannbiff och brunsås när älsk kommer hem. mumma!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej hjärtat! Ja vi måste ta och masa oss iväg till Loka sen när jag blir ledig :)

2009-07-15 @ 19:04:04
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0