natta

sakniisakniisaknii! speciellt när man ska lägga sig, alldeles ensam. inget jag gillar, inget jag är van vid. hade jag vart det hade det inte vart speciellt jobbigt. men jag tror vi kommer komma dit snart, jag kommer tvingas vänja mig vid att N jobbar borta. men så är det.. finns säkert någon fördel med det också :)

nu ska jag sova. i morgon ska det kollas på lägenheter, spännande! lite små jobbigt att inte älsk är med. hoppas man får en stark känsla på en gång, så man inte tvekar.. då kommer det bli svårt. torsdag imorgon. dags att bestämma sig för PIP... var nog länge sedan jag hade sån beslutångest. pengar har inte så oftast hindrat mig för saker jag vill göra, är en ganska sparsam människa. men när man är (fattig)student, då flyger dom där sparpengarna iväg, läskigt fort. pengar är SKIT! väljer jag putte, kommer jag få avstå från annat i höst. vad är värt vad? bara jag som kan komma på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0